Ny medlem

Grejerna som jag hade lagt fram igår var för att jag skulle göra en Guacamole till tacos middagen =)


Den blev supergod!

Det var meningen att Lilly & Fredde skulle fara bort medan vi hade middagen. men jag hade berättat för lillan att det skulle komma massa flickor och äta tjejmiddag hos oss sen. hela dagen väntade hon: "När kommer mina kompisar?" "När kommer tjejerna mina då mamma?"

Jag hade ju dukat upp till alla oss "vuxna" tjejer, men när alla satte sig så frågade Lilly "Är det här min plats mamma?" Och så tog hon en plats med gänget och åt en andra taco middag =)


Sen for Fredde Lilly & Jessica och spelade fotboll en stund, sen kom hon tillbaka och åt lite New York Blueberry Cheesecake med vit choklad & Hallon till efterrätt. Söt grisen som prompt skulle vara med sina flickor och var såå nöjd =)

.....................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0