Svajig svank

Är fortfarande sliten efter helgens jobb, kroppen börjar göra sig påmind att jag är 18 veckor pregnant. Jobbade lördag 10-18:30 själv i Kaffestugan. Det kom såklart mycket folk och jag stressade nästan ihjäl mog kändes det som. Sedan började jag direkt i restaurangen där det var Rockafton. Men Fredde var också med och jobbade, de var kul.

Jobbade 10-23, sen jobbade jag 10-19 på söndagen. Förkyld och eländig hela helgen. Igår var det den sista öppet dagen för Kaffestugan. Idag jobbade jag 9:30-15:30 och körde ner alla varor till hotellet och städade sen ur hela skiten. Frysar,kylar,skåpar,golv,maskiner,toaletr,rubbet.

Har nog burit för mycket idag. Börjar få riktigt jobbigt i svanken och höften. Det sticker som knivar hela tiden och värker.

Nu på torsdag ska jag börja i restaurangen igen. Mest frukostar och även kvällar, och helger. Vet inte hur jag & Lilly ska orka ta oss upp kl 5.30 och kl 6 för lillan. Hon har börjat sova till 8 på mornarna, blir jobbigt att måsta väcka henne så tidigt..

Och jag är så sliten och trött hela tiden, får se hur detta kommer att gå. Jag vill jobba så mycket jag kan så länge jag kan..

Aja, så är läget nu. Kände mig mest bekymrad idag och hade inget roligt att bjuda på, sorry =) hejs!

........................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0