Dagen före

Man kan väl säga att vi har fullt upp idag! Vi har varit å dukat å ställt iordning i Kulturhuset där vi ska fira jul. 32 st blir vi! Aldrig har vi varit så många..

Och vi har verkligen haft fullt hus hela dagen. Massormassormasoor med besök! Erika å Vegard är här,hon gör ägghalvor,nubbesallad å Janssons till imorgon. Vi gör tacos till middag, sen hade visst pojkarna köpt lotter till Uppesittarkvällen. De räcker till kl 00, jag blir inte långvarig ikväll de kan jag då säga =) Lilly har tjorvat inatt, det slutade med att Fredde tog henne till min säng så jag sov på soffan.

Sen måste jag även göra desserten till imorgon. Försöker emellanåt att sätta mig ner å vila, har börjat få väldigt ont i svanken och fram i magen. Är trött som en Lova också, det kommer som i stötar!

God Jul tills vidare!

......................................

Kommentarer
Postat av: Anette

Ja om folk i våran släkt bara kunde sluta skaffa barn så blir vi int lika många nästa år :P

2011-12-23 @ 18:12:27
URL: http://monkeymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0