Full

Av hormoner.

Har på senaste blivit så fruktansvärt lätt irriterad på småsaker. Som att Lilly biter ihop samtidigt som jag borstar hennes tänder. Som att Fredde inte har städat garaget så man knappt tar sig ut ur bilen. Som att Lilly seeeegar sig med flit när man ska iväg nånstans "Jag ska bara..." Åsså springer hon iväg å leker medan jag står klar & väntar på henne.

Jag vill bara slita lös mitt hår & stampa & skrika å skälla på nån. Vissa dagar blir bara skit-dagar, med dåligt humör, deppig, arg & kort stubin!

Men det hör väl till? Eller? Tycker Fredde har haft de lindrigt, för gravida kvinnor kan bli galna elaka häxor!

...............................

Kommentarer
Postat av: Cetty

Jo nog är det hormonpåverkat alltid! Men man måste få släppa ut det ibland!

2011-12-08 @ 21:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0