Hejåhå

Igår var Lilly hos tandläkaren. Jag trodde att hon skulle tvärstrejka å bara vara rädd. Men på vägen dit berättade jag att hon kissade ner sig i tandläkarens knä sist hon var där. De tyckte hon var jättekul å tokigt =)

De gick jättebra. Hon fick ligga bakåt i stolen, räkna tänderna, gräva efter plack och leta efter hål. Tandläkaren tyckte vi hade varit sååå duktiga att borsta hennes tänder. Hon satt i stolen ca 25 min! Sen fick hon välja en leksak, en liten rosa glittrig ödla =)

Sen var jag hos barnmorskan. De gick bra, ska dit varannan vecka från å med nu.

The little one väger nu ca 2 kg och är 44 cm lång! Hujjaligen, inte könstigt att jag har svårt att röra mig å bara kan gå sakta å ta de väääldigt lungt.



........................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0