Hejsandåsan 11

Jahapp så var det här, år 2012.. Vid tolvslaget satt jag i mjukisshorts med Sarah hemma i soffan. Vi skålade med vatten i champange glas =) Lilly å Vilja låg å sov förhoppningsvis gott, det smattrade på som faan härikring. Lova blev rädd å gömde sig i källaren. Stig blev lite orolig och höll sig nära mig.

Nån minut efter tolsvlaget kom Fredde inrusandes och kramades gott nytt år. Han, Tommy,Linn & Johan är borta på äventyr sedan kl 22. Sen efter nån minut for de igen, jag å Sarah var väl liite för trötta & tråkiga.

Nu ska vi lägga oss och hoppas att tjejerna sover gott hela natten, även när våra onyktra karlar kommer hem inatt, för det kommer att leva om det vet jag =)

Kanske verkar konstigt att våra karlar far bort från oss på nyårsafton. Meen, nu blir det sista festen för Fredde, sen ska vi föda barn snart! Bra start på året, vi längtar efter lillebror!

Gott nytt år, sov gott // Trött,Tjock & Tråkig

.........................................


Kommentarer
Postat av: Daniel ek

Som jag vill minnas förra nyåret, så satt jag och Fredrik där och skåla med "vatten"...,,, för då var minsann käringarna våra ute och busade! Gott nytt år på er!!

2012-01-01 @ 01:09:01
Postat av: Anneli

Javisst ja det var ju då din tjej fick "magsjuka" dagen efter =) Det var då hur som haver väldigt skönt att sitta hemma i lugnet och skåla med vatten!

2012-01-01 @ 14:13:46
Postat av: Anonym

Nej, det var inte då. De var då du låg å spydde på toan.. :)

2012-01-08 @ 15:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0