Jag behövde

Skämma bort mig själv. Köper aldrig något åt mig själv. Kände mig deppig så jag klickade hem en sak till mig. Till mig själv. Jag struntar i att det snart är jul å blabla..


Tycker denna är så fin. Tunn & bred, i rostfritt stål med  texten "älskad". Jag gillar smycken i rostfritt stål, i dem kan man diska, duscha, baka, bada i saltvatten & klorvatten. Ja de tål allt!

 Jag skulle gärna vilja att Fredde kom på att ge mig en sån här i julklapp, det är en sak en tjej vill ha! Men jag vet att han aldrig skulle komma på tanken, han tänker mer åt andra hållet typ köks-grejer =) Så, därför köpte jag den åt mig själv istället =)
Gillar den!

Mera saker från älskad serien finns blandannat hos nelly.se eller mandeldesign.se. 269 kr kostade min ring, jag beställde den igår och idag låg den i posten. Kanonbra!

..................................................


Kommentarer
Postat av: fia

ååååh.. den var jättefin! skulle önska att J kunde komma på nåt sånt med.. men det är väl bara drömma :)men du är älskad finaste Annlit mitt, av mig!! Kram till dig vännen!

2011-12-08 @ 19:36:34
Postat av: Cetty

Snyggt! Man måste unna sig själv något nu o gå.

2011-12-08 @ 21:19:51
Postat av: Madeléne - Mamma till Harry ♥

Jätte fin ring! Jag skulle vilja ha en med Harrys namn och sedan då man får något fler barn så kan man köpa en till ring med dennes namn !

2011-12-14 @ 12:38:22
URL: http://annamadelenee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0