Mmmm..

Har länge velat prova att göra Ranchkyckling till middag och idag blev det så. Lilly älskade det och slukade 2 portioner snabbt!
-Mmm de var goda makaroner det här mamma!
-Mm de här var ju jättegott mamma!
-Men vad är det för nå på makaronerna då mamma? =)

Ihelgen har vi fullt upp. Imorgon ska vi på affären, sedan göra en Bacon & Fetaost paj till lilla julafton på Lördag. Vi ska tvätta, packa Lillys saker, skjutsa henne till mormor. Lämna Lova hos morfar. Göra mig klar, köra till byn, köpa Freddes julklapp,plocka upp Fredde, Joel & Anna. Vidare till Western Farm på Freddes firmas julfest. Sen köra hem till Vidsel igen. Suuuuck.

Lördag. Sova tills vi vaknar, hämta Lilly hos mormor. Packa, göra oss klara, åka till byn. Lilla Julafton med hela Freddes släkt typ. Nästan. Äta, busa, flickorna ska få paket. Äta godis, spela spel, kanske sova där. Både jag å Lilly är dåliga sovare och måste ha det tyst. Så jag vet inte än om vi ska sova över.

Söndag, återstår att se. Beror på om vi sover på byn eller ej! Fullt upp!

........................................


Kommentarer
Postat av: Anette

Vad är ranchkyckling för nå?

2011-12-15 @ 22:41:05
URL: http://monkeymama.blogg.se/
Postat av: Anette

Ge mig ett exakt recept att följa :)

2011-12-16 @ 09:14:11
URL: http://monkeymama.blogg.se/
Postat av: Cetty

Puh!! Jag blir trött av att läsa det ni ska göra!

2011-12-16 @ 13:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0