Mysigt.

Idag ställde jag faktiskt klockan på 7 för att se Luciatåget på teve =) Kvart över sju väckte jag Lilly. Snabbt som attan var hon uppe när jag berättade att Lucia var på teve. Hon satt i mörkret med mig å tittade fascinerat med tusen frågor. "Vad sjunger dom nu då, vad pratar dom om, sjunger pojkarna också?"

Dem skulle även gå från dagis & titta på de storas luciatåg. Tycker det är så mysigt, en bra start på dagen. Och dem som inte har fått julstämning ännu måste väl ändå få det idag!

Dessutom har det snöat typ en dec inatt. Herregud tänkte jag, kommer vi ens ta oss ut från gården? Skulle vara just snyggt att köra fast =) Jag är inte i skick att skotta heller. Men jag kan garantera att vi har fått en stooor plogkarm från plogbilen sen,så att jag inte tar mig ut med bilen när jag ska hämta henne på dagis. Suuuck.

Är redan less på snön =) Tycker synd om Fredde å Mamma å alla som pendlar på vintern!

Nu ska jag göra diverse sysslor.

Denna bild kom fram när jag googlade Lucia. Haha, hon i lila bikini är jag!

......................................


Kommentarer
Postat av: Cetty

Åh jösses!!! Du snyggare än hon men om du är med barn. Tänk vilket tråkigt liv hon har träna, träna, träna, äta rätt mat och spegla sej!

2011-12-13 @ 09:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0