Nya tag

Denna vecka har verkligen varit recovery. Vi har gjort mycket men samtidigt lite. Fredde har jobbat en dag och varit borta på byn en dag. Nu har han fått tag i färg å ska måla klart stoooora betongrummet i källaren. Jag försöker hålla Lilly vaken samtidigt som jag bloggar och inviger mina nya fleecefodrade tights. Som jag beställde igår. Och kom i postlådan idag. Gillas!

Jag kan bara ha jeansleggings med resår i midjan eller vanliga leggings. Men de blir lite kallt när man ska ut med Lilly, kan inte ha några täckisar heller. Så dessa fleecefodrade svarta leggings blir nog varma å sköna!

Men annars nu har jag länge varit så varm, såå varm. Annars är jag så kall å frusen. På kvällarna går jag i bara linne å trosor, och ändå bränner det i benen. Å Fredde ligger påklädd under filten å fryser =) Kan inte sova med täcke heller, då brinner det ännu mer i benen.

Men de kanske inte är så konstigt att man är så varm och blodfylld när man har 50% mer blod extra i kroppen? Hoppas de blir bättre när brorsan kommer ut, för hejn är jobbigt =)

...............................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0