Sparka igång

mej tack! Fy fasen vilken seg vecka detta har varit. Tror dessutom att Lilly håller på bli sjuk, eller är inte helt frisk iaf. Snorig, slemmig och varm. Tvingade i henne lite alvedon imorse för jag ville verkligen att hon skulle fara på dagis. Och orka vara där. Och ha kul. Hennes sista dagis dag sen har hon Jullov till 10:onde Januari..

Både kul och rastlöst får väl se hur de går!

Nu skulle jag behöva en kickstart. De är ju för fasen julveckan å jag är så seg å degig! Måstte tvätta,vika tvätt, diska, bädda, dammsuga, gå till affären samt baka klart nå kakor som jag började med igår kväll. Fullt upp, sätt fart!

................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0