Stormande start

Man kan väl säga att jag hade en dålig dag igår. Jag skyller på hormoner, måste finnas ett enormt överflöd av dem i min kropp. Kanske är dem som fyller magen?

Jag låg länge och stoor bölade i soffan. Lilly var ju hemma å blev som förvånad. Jag bara grät å grät å grät så tårarna sprutade. Finns väl vissa anledningar men dem känns bättre idag =) Lilly var så gullig, gick å hämtade mjukisdjur åt mig och toapapper och torkade mina tårar =)

Jag var även så sjuukt trött, det sved i ögonen och jag ville bara sova. Lilly märkte ju dessutom av min dåliga dag, och fick själv en dålig dag. Hon fick ett utbrott på mig för att hon inte fick måla mina naglar i guld. Skrek, grät, drog i mig i en timme. Suck, precis vad man inte behövde.

Sen skulle hon få korvsnärtar till mellis. Hon sa att hon ville ha många. Hon fick 3 st på ett fat. Fatet åkte i golvet, korvarna flög till Lova. Hon blev  v a n s i n n i g, för att hon ville ha måååånga korvbitar, 5 st. Men de fick hon inte.

Utbrottet varade i en timme. Hon skrek, grät, kastade ut ett vattenglas, kastade ut halva kylen, rev ner allt på kylen, kastade mina nybakta limpor i golvet, kastade ut en skärbräda full med skuren korv & lök på golvet, slog mig, spottade på mig, slet mig i håret, drog i mina kläder. Hon gick inte att lugna. Hon var galen.

Vilken dag.Denna dag känns bättre, fast jag är väääldigt trött. Nu ska jag göra mig klar å fara till Barnmorskan.

....................................


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise

Låter som treårstrots.Andreas är lika sexårstrots håller på att bli galen på honom!!!!

2011-12-20 @ 10:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0