En dag med Lilly =)

Efter en god frukost med hembakt Lingon Limpa klädde jag å Lilly på oss och tog en låång promenad med vagnen och Lovaisa som Lilly säger. Vi gick även förbi ICA, verkstan och betalade reparationer på Mistubitchen, förbi Amanda på salongen. Sen har vi tvättat, diskat, plocka undan. Lilly hinner överallt nu och gör en massa rackartyg, jag hinner inte med henne därför ser det ut som ett jääkla bombnedslag överallt just nu =)

När Lilly sedan sitter och ser teve, skriker hon på mig att det är en beeebis på teve. Jag frågar henne:
-Lilly, vill du äta kyckling och ris till lunch?
-En beeeebis skriker hon till svar
-Ja, det var en gullig bebis, vill du äta kyckling?
-En beeebis!
-Ja, det var en gullig bebis, vill du äta kyckling och ris?
-En beeeebis mamma, titta mamma!
-Ja, jag vet, vill du ha kyckling till lunch?
-En beeeebis på teven!
-Jaaaa, Lilly jag vet, vill du ha kyckling och ris?
-En beeebis på teven mamma, titta mamma!
-Du får kyckling till lunch! Sa jag och gick in till köket.
Sen kommer hon efter mig och skriker: Tyst med dig mamma och flinar.

Jadu, den där ungen alltså =)

Sen, medan jag står & lagar mat, så kommer hon in och as garvar och säger:
-Hag haj kissat, i tevehummet! Hahaha fnissar hon och är värsta nöjd.
Sen visar hon vars hon kissat, skrattar, pekar på pink pölen och konstaterar att den ser ut som en hund..Jag suckar, torkar upp och förklarar att man ska ju faktiskt kissa på toan =)

Man får sig några goda skratt med en sån skön unge i huset =)

.......................................................

Kommentarer
Postat av: Jessica

de ser jätte br ut på min dator ;) Nu har jag även en ny ! Du inspirerade mig ;)

2011-03-01 @ 15:25:09
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0