En fin dag helt enkelt!

Glädjen sprudlade imorse när Lilly väckte mig kl 9 och jag såg hur solen smög in mellan rullgardinerna i sovrummet. Det var bara 4 grader kallt ute och en klarblå himmel! Jihoo, man vaknade till liv igen efter denna hemska kalla vinter. Detta var vi givetvis tvugna att fira med en promenad!






Lycklig tjej ute på promenad =)

Sen till vår stora glädje kom kusinbarn Melvin på besök med mama & papa!

Det blev ett sort kramkalas,tillslut fick Melvin nog av alla tjejbaciller som sprudlade från Lillys kärleksfulla kramar

Men Lillyt var huur nöjd som helst när hon fick gosa med en bebis =)

För en stund sen for Fredde å Lilly till byn för att möta upp Sally & Co på Kanis för ännu mera utelek. Jag börjar jobba kl 16 och ska hinna sova en stund innan. Jag jobbade sent igår kväll och somnade inte förrän kl 2. Så det är bäst att jag får mej en powernap nu så att jah pallar kvällen. Trevlig helg!

.................................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0