Hoppsan!

För ett tag sen köpte jag massa grejjer på tradera för att jag tänkte starta en internet butik med vintage prylar, men när det aldrig blev av så har jag lite saker liggandes. Som jag nu säljer av lite på tradera.

En av dem är den här charmiga skottkärran från 50 talet i string, en fruktkorg. Jag köpte den för typ 70 spänn. Och jag höll på att tappa hakan när jag kollade på auktionen idag, nu ligger den på över 220 kr! Och det är några timmar kvar innan auktionen avslutas, så den lär ju hamna ännu högre upp!

Inte dumt med lite extra slantar, det är bara så jobbigt att paketera in skiten och gå och posta det sen =)

................


Kommentarer
Postat av: cetty

Det är bra med tradera, man får en slant för grejer man inte vill ha o slipper slänga bort den.

2011-02-08 @ 09:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0