I behov

Av nya arbetsskor! Köpte ju fina från Sköna Marie förra våren när jag började på hotellet. Dom har varit jätte bra, lätta och sköna. Meen, de har börjar gå sönder inne på sulan, och utanpå sulan, och de luktar URK. De blir ju mååånga steg på jobbet och de blir fort slitna. Nu ligger dem i tvättmaskinen som ett sista hopp att gå och rädda några dagar till.

Det är inte lätt att hitta bra arbetsskor. De måste vara svarta dessutom, och svala och lätta och komfortabla. Nu är det ju lite panik med nya skor, jag hittade ett par på internet som jag tänkte prova. Jag har alltid varit emot dessa skor med ful sula, en sån halvrund ni vet. Men de var de bästa som jag kunde hitta, det var dessutom inte så stor rundad sula. Så jag hoppas att dessa ska funka bra och att de inte är alltför fula och tillräckligt sköna.

För nu är det panik, jag får stora blåsor under tårna av de uppnötta gamla skorna.



Tydligen så ska de träna kroppen också när man går, tror ni på det ?

"Denna avancerade sandal gör att du tränar när du promenerar eller jobbar tack vare den specialuppbyggda sulan.
Remmarna är av tåligt syntetmaterial med vadderat textilfoder som minskar risken för skav. Alla remmar är reglerbara med kardborre för perfekt passform. Outlast innersula är en mjuk textilsula som ger värme och transporterar bort fukt. Fotbädden är mjukt sviktande. Den unikt rundade sulan är specialuppbyggd och känslan att gå i sandalen kan jämföras med känslan av att gå i mjuk sand. Det är många muskler i ben, rumpa och rygg som involveras och kaloriförbrukningen ökar därför vid gång. Balansen tränas. Sulan är i sviktande gummi med mönstrad slityta "

...............................................................................................................


Kommentarer
Postat av: cetty

Låter bra den skon. Det viktigaste är bra skor-de ska bära upp hela kroppen.

2011-02-08 @ 09:23:14
Postat av: Emma N

Ja tränar kroppen eller ej, men framförallt är det bra för ryggen och så då de det gör att man får en mkt bättre hållning... Har ett par liknande och de är jätte sköna!

2011-02-08 @ 13:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0