Längtar

Bort till bättre tider. Lilly har vart förkyld i tio dagar nu. Jag nådde min botten igår med förkylningen of doom. Tur var det att Fredde kom hem kl 9 för att det var för kallt att jobba ute i 34 minus för dem. När han kom hem däckade jag i soffan och han fick vara med Lilly. Sen kom Erika också som en skänk från ovan och var med Lilly medan F målade i trappan. Nu är det snart klart där, men färgen är slut så just nu står det stilla..

Det blev ingen speciell Valentines Day för oss precis, jag låg sjuk och var tvungen knarka alvedon för att orka jobba på kvällen. Fick gå hem en timme tidigare, tillslut kunde jag inte prata med min hemska hals. Idag är jag ledig och försöker övertala Lilly att vilja fara på dagis en stund, hon var hemma igår och har blivit bekväm med det.

Sen ikväll ska vi fara och fira Amanda som fyller år. Sen hoppas jag att jag mår bättre imorgon då jag ska jobba 7-14. Sen hoppas jag även att den här förbajjade 34 minus kylan slutar. Typ NU, tack!


Em bild från i höstas då Lilly kramas med favoriten Hugo =)

..............................


Kommentarer
Postat av: Sandra - Filip och Hugos mamma =)

Vi hade en liknande situation hos oss. När john kom hem från jobbet halv 5 la jag mig i soffan och sov sov sov.. böt till sängen och sov till halv 7 på morgonen. Jag blir tokig på denna förkylning! och vädret för den delen, man blir ju snart tokig!!



Vilken pytte-Hugo! =)Lillys BFF ;)

2011-02-15 @ 08:48:27
URL: http://filipsmammas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0