Massa grejsimojsinen

Igår blev jag å Lilly less på att ligga i soffan å snora. Vi tog oss själva i kragen och tillslut tog vi oss upp ur förkylningsdvalan och den varma sköna soffan.

Vi bakade Hingon Himpa (Lingonlimpa), Tårta (Love Mjummies) och Kakoj (American Cookies).


Hujje bakar Hingon Himpa =)

Jätte duktig var hon!

Dem blev nyttiga, saftiga och supergoda!

Riktigt kladdiga och chokladiga Love Mjummies, precis som dem ska vara =)

Idag har Hujje vart på dagis en stund, under tiden sov jag lite för att orka jobba ikväll. Sen har vi dammsugit, skurat, rengjort micron, kaklet, och toaletterna. Nu sover Hujje och jag ska göra mig lite klar till ikväll. Passa på att måla naglarna när lillan sover, för annars SKA hon måla mig och de blir liite utanför ramarna =)

.......................................


Kommentarer
Postat av: cetty

Det händer då saker hos dej! Det är bra.

2011-02-18 @ 08:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0