Onsdag

Lite brist på imagination på rubrikerna, jaag veeet, men hallå sprolla =)

Idag har det varit fart på Anneli. Jag mådde dåligt igår också och hade så svårt att somna igår för att det kröp i mina jobbiga restless legs. Det har varit oroliga nätter p.ga av sjukdom och the restless legsena. Men idag var jag tvungen att vakna ut magsjuke dvalan, jag ska ju faktiskt börja jobba idag.

Lilly var såå trött imorse, hon vaknade först kvart i sex och jag antar att de var för att Fredde levde om när han for på jobbet. Han kan verkligen inte smyga. Han är som en elefant på skridskor. Hur mycket jag än säger åt honom så flyger det ur genom andra örat igen..

Då ville hon ha välling och låg hos mej en stund, sen somnade hon om i sin säng. Kl halv åtta ville hon knappt vakna, och inte kliva upp ur sängen. Det är så jobbigt att väcka henne, man vill ju helst låta henne sova när hon sussar så sött.

När jag hade lämnat henne på dagis så åt jag frulle. Sen packade jag bilen FULL med insamling.. det tog 30 min att bara packa in allt. Sen tog det 45 min till att sortera ut allt..Å så less jag var. Sen har jag diskat, tvättat och vikt tvätt. Nu ska jag fara på affären, sen hämta lillan. Sen blir det lunch för henne och mer vika tvätt för mig.

Har massor att göra idag, ska hinna göra middag också och få i mig å Lilly den innan Fredde kommer hem. Sen snabbt göra mig klar för jobbet, försöka få till en snygg frilla av min utväxta korta frisyr. Just nu ser jag ut som en pojke från 70talet, som en konstig limpa har jag på huvudet. Skulle verkligen behöva klippa mig, men det finns inte utrymme för det i ekonomin just nu.. trist!

Aja, sluta babbla nu Anneli. Hoppas att det går bra ikväll, det är ju typ ett halvår sen jag jobbade där. Och ska ju jobba kvällar också och ibland frukosten dagen efter. Jag som är såå kvällstrött, och morgontrött, och behöver massor med timmar med sömn.


Lilly hittade min låda med alla de solglajjer igår. När hon provade dem här tyckte hon att hon såg ut som Mommo =)

..........................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0