Stoppa tiden

Helgen har gått såå fort.. I lördags var jag och Lilly ute några timmar med vagn och madrass och skottade snö. Senare under dagen kom Erika och hämtade lillan för övernattning hos dem. Senare på kvällen for jag till kåbban där jag träffade gamla goda vänner.

Idag har jag varit lite trött, har sovit dåligt dessutom. Annars så har Lilly kommit hem , och Lovisa. Vi har varit hos pappa en stund med Erika å Vegard. När vi kör hem därifrån så somnar Lilly i bilen, helt däckad lyfter jag in henne på soffan. Det är ju inte det bästa precis att hon somnar kring halv fem.. Efter 20 min väcker jag henne för att vi ska fara och fira Johnny som fyller år.

Men när jag väl får henne att vakna litegrann, så blir hon vansinnig. I 1,5 timme skriker hon och gråter hysteriskt, kastar sig på golvet, sitter på golvet och skakar och vägrar låta mej röra henne. Det var obehagligt faktiskt, jag har aldrig sett henne så. Dessutom när hon sitter där och skakar och hyperventilerar så kissar hon ner sej.. Det har hon inte gjort på länge. Funderar om hon var i sömn..

Tillslut får jag henne lite lugnare och fick i henne några makaroner. Då var klockan nästan halv sju och det blev för sent att åka till byn på kalas. Det fanns ingen chans att jag kunde klä på henne och sätta hon i bilen, hon var helt galen alltså.. Jätte konstigt. Nu sover hon iaf och jag hoppas att hon sover hela natten.

Veckan bjuder på jobb alla dagar, både på kvällar och dagar och under helgen. Det blir en jobbig vecka, jag kommer nog att gå som ett spöke tillslut =) Nu är Fredde på väg hem från kallax, nu kommer jag att kunna sova lugnt igen!


Lovisa kan det där med att sova!!

....................


Kommentarer
Postat av: cetty

När det gäller sömnen önskar jag ibland att jag vore hund!

2011-02-08 @ 09:26:09
Postat av: Jessica

Ja det har du rätt i =)

2011-02-08 @ 12:03:03
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0