Yesterday

Igår var min lediga dag denna vecka,och den bjöd på lite allt möjligt. Bland annat en Playdate med Hugo&Filip&Sandra.


Kaffebjudning i Lillys Café

Disco för de äldre barnen

Dans! (Hugo undrar va fasen de håller på med de galningarna=)

Hugo & Lova gick på dejt

Hugo chillar med den roliga bollen.

Nu måste jag försöka sova lite medan Lillyt är på dagise. Jag har inte fått mkt sömn inatt, och jag ska jobba ikväll. Såg igår att jag ska jobba varje kväll nu till och med NÄSTA lördag.. Så den som vill hålla Fredde sällskap på kvällarna är välkommen, (han gillar tevespel, tevespelarn)

.............................................................................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0