En sån natt

Huvvaligen.

Igår somnade Lilly inte förräm kl 21:30, vi försökte söva henne i 1,5 timme. Hela tiden låg hon och skruvade sig, kliade rumpan, sa ajaj och var väldigt bevsvärad. Tillslut åkte pevaryl krämen fram, efter några omgångar smorsel somnade hon tillslut i den stora sängen brevid mig.

Men när vi gick å la oss 22.30 så vaknade hon. Fredde sov redan som en klubbad gös. Nu kunde hon verkligen inte somna för att det kliade ju så förbaskat innanför blöjan. Tillslut tog jag upp henne, sköljde av rumpan, bytte blöja för andra gången, tog henne till soffan och slog på Toy Story 3, när hon blev lite distraherad så kliade hon mindre. Tillslut somnade hon om, kl 00.30. Sen sov hon ungefär en halvtimme i stöten, jag låg också i soffan och försökte sova men fick säga åt henne varje gång hon kliade sig i sömnen.

Vet inte hur få timmar jag & Lilly har sovit inatt, men jag är då very much not alive. Nu är hon iaf på dagis, Erika ska hämta henne kl 11 för jag hade tänkt fara till stan och hitta presenter till födelsedags"barn". Men jag vet att det går onödigt mkt pengar då, så jag far bara till byn och försöker hitta det jag letar där.

Jag fick ju faktiskt lön denna månad från nästan en hel månad på förra jobbet, men då fick jag såklart en räkning på 3400 kr från CSN. Det var ju rätt månad att den kom, det hade ju varit stora problem att betala den med mitt aktivitetsstöd som jag annars får.

Men det var ju som tråkigt, jag trodde att jag kunde unna mig en dag på stan eller nå när jag fått in lite extra pengar. Men nee, dom kastades ju bara i sjön å nu har man lika lite pengar som vanligt igen.. Tyypiskt. Men nu är då allt betalt till CSN iaf.

Nu kippa efter livet och försöka genomlida denna dag i trötthetens tecken!


Dagens outfit =)

........................


Kommentarer
Postat av: cetty

Kolla om hon har springmask-de är ofta aktiva nattetid.

2011-01-25 @ 09:34:47
Postat av: Annelie

Precis vad jag tänkte, Herman har haft det en gång. Köpte tabletter på apoteket, tvättade som en galning, sen var dom små rackarna borta!

2011-01-25 @ 10:20:22
URL: http://annelieskaos.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jo jag försökte kolla efter mask men såg inga, hon hade som röda utslag ovanpå framstjärten typ, men nu efter några smörj med pevaryl kliar hon mindre. Får se hur det är ikväll !

2011-01-25 @ 13:58:16
Postat av: Jessica

Jag vet hur eller vars man ändrar färg på där det står kommentarer(5) typ så:)

2011-01-25 @ 18:06:12
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Och nu vet jag vars man ändrar färg på den där rosa linjen :)

2011-01-26 @ 11:09:42
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0