Ingen soffpotatis

Alltid på eftermiddagarna kring tre fyra tiden blir jag heeeelt slut och nästan faller ihop där jag står. Men idag tjuv vilade jag lite på soffan med Lilly när hon somnat från Pippi, en kvarts vilostund så var man på benen igen. Innan detta så bakade jag en After Eight Kladdis när Lilly sov =)



SMARR! Den blev både kladdig, seg och lite knäckig i botten, chokladig och mintig.
Sen bakade jag å Lilly Morotsfrallor, det är inte lätt att baka bröd med ev 2-åring..efter stund hällde hon 4 dl solrosfrön i degen som jag lyckades få ur, men sen hällde hon ut resten av fröna på golvet och 1 dl mjöl på golvet. Så var hela köket en bagarstuga!


I Love dessa morotsfralls!
...


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det är klart att jag kan hjälpa dej med det ! Kansek ikväll om jag kommer !

2011-01-16 @ 16:36:39
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja de var sjukt länge sen:( Brukar höra mig för med Jenny när jag träffar henne hur det är med dig :) Sen så läser jag ju din blogg :) Jo jag är snart klar med skolan förhoppningsvis i slutet av mars :) Vad är det du har tänkt plugga till? Jag kan tänka mig att det blir lite mindre galet när man blir mamma :) Jag är nog lika tror jag eller kanske blivit en mossig gammel nucka på äldre dar haha

2011-01-16 @ 22:42:21
URL: http://bralranus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0