Just nu, vill jag leva

 

Just nu vill jag bara att min jeefla förkylning ska försvinna! Go away! Har inte varit så här förkyld sen innan jag tog bort halsmandlarna. Min hals har gjort så ont i flera dagar, det känns som att den har fräts upp inifrån. Och de hära jäkla dunder halstabletterna gör mig illamående. Och jag är trött, hängig, svag och snorig.

Aja, var bara tvungen att klaga lite =) Lilly är på dagis, 8-11, det var då lika bra för hon är inte heller riktigt piggelino ännu. Fredde är ju ledig torsdag fredag de är bra, vi måste komma oss iväg till stan och hitta en ny overall till Lilly, tyvärr är hennes fina didriksons sen förra vintern för liten.. Den går knappt att dra upp över magen och sitter jättetajt.

Nu ska jag försöka få ork att dammsuga medan lillan är på dagis, och kanske få i mig nå frulle.

Roligt va. blablabla

Lilly på julafton =)

...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0