Som en spindel

Nu ska jag klaga lite mer, men vi har sååååå tråkigt! Vi har ritat, läst böcker, tittat på film, sovit en stund, ätit, busat, dansat. Men dagarna är så långa när vi är hemma. Det är ju så kallt ute också så vi kan inte fara bort till någon för då skulle väl inte bilen starta sen. Är det fel att slå på en film för fjärde gången en sån här dag?

Vi har kaffe, päronpaj, chokladaskar men jag är inte ens sugen. Så det tidsfördrivet går inte =) Hade lust att baka bröd men då har vi ingen jäst. Så alla som känner sig manade för ta och hälsa på innan vi klättrar på väggarna som spindlar.


Titta vilken äcklig bild! Oooäääk.

....


Kommentarer
Postat av: Ida - Mamma till Vilda ღ

Haha, jag är också livrädd för rysare, ser väldigt sällan på det, men jag kunde bara inte låta bli nu. Har hört så mkt om den här filmen :P

Spindlarna du hade på bilden där var då fan läskigare ;)

2011-01-06 @ 00:05:44
URL: http://elfvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0