ut å gå!

Idag startades dagen med att lämna Lilly på dagis, sen hem å äta frulle, sen på med kläderna och dra upp Lat-Lova ur bädden =) Vi gick en promenad till affären, sen till Eva å Folke sen till Pomada på hennes egna nya salong, jättefint! Klipp er på Hårknuten i Vidsel =) !

Skönt med en promenad och lite hälsa på! Nu sitter jag med lite magknip och ska snart hämta Lilly. Igår kväll for vi till Bojn för att fira Joel som har fyllt 25! Han känns så gammal när han fyller 25, då vi har växt upp ihop och man kommer ihåg hur han var när han var liten (då han drog min i mitt långa hår efter skolans korridorer då vi gick i nollan, shyrre =)


Jag å Jolle är ju Ful dansernas mästare =)

....................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0