Back to work

Jahapps...

Så var min lilla "semester" på sex dagar till ända. Jobb imorgon, kommer kännas konstigt att komma sig in i de rutinerna igen. Men de känns iaf liiite bättre nu när jag fått två lediga dagar med sol, Lilly & Fredde.

Men ändå trist, tror att jag är ledig bara en till helg denna sommar. Suuck =( Aja, bara bita ihop och tacka för jobb!

Idag cyklade vi ner till älven på morgonen och Lilly badade lite. Sen cyklade vi hem, Johan&Vilja kom. Tjejerna lekte, bråkade, badade och skrattade. Fredde gjorde en kycklingsallad till lunch.

Sen somnade Fredde&Lilly i soffan, jag tog med en filt & kudde och la mig i solen. Sen har vi ätit glass, middag och hälsat på Filip&Hugo.

Blabla. Jag är förkyld, häning, snorig, varm & orkeslös.

..Ja just det ja.. Jobb imorgon och hela helgen var det ja..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0