blixtar & dunder

Just nu är det oväder ständigt inom detta hushåll. Jag är ständigt sjukt trött. Och illamående. Och full av hormoner. Vilket gör mig huvvaligen lätt irriterad, har super dåligt tålamod och ingen stubin alls. Detta i kombination med att Freddie håller på att sluta snus gör våran vardag till åska, hårda ord och en ständig osämja. Lilly känner av detta och är otroligt omständig, gnällig och olydig. Jag försöker att hålla masken när hon är med men det går inte alltid. Jag hoppas att mitt humör ser den soliga sidan snart, och att freddes häftiga humör och nikotin begär får ett slut snart. Idag var vi iväg för att lyssna på hallonets hjärtljud. Det var en lättnad när man hörde det svaga pickandet, nu känns de lite mera verkligt =) För övrigt är jag grymt less på att inte ha nå Internet, har en massa bilder jag vill visa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0