Det är öken

Väder i Vidsel idag. Jag, Lilly och Lova gick kl 9 ut på en promenad. Kl 9.45 kom vi tillbaka, nu är det 29,7 grader i solen och 26 i skuggan. Shit! Inte konstigt att jag blev yr,svettig och flåsig! Man lär ju inte kunna vara ute mitt på dagen idag, lillan är förkyld och vi vaknade 5.30. Så vi blir nog inne mestadels idag för att inte förorsaka värmeslag.


Lillys nya vagn som jag har glömt att visa. Vi kände att vi ville ha en enklare,smidigare & lättare vagn nu när hon blivit större.

Tillslut hittade vi en Emmaljunga Scooter 08 på blocket för tusen kr. Värt!

........................................................................


Kommentarer
Postat av: Cetty

Glöm inte att dricka mycket när det är varmt.

2011-06-07 @ 18:42:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0