Dilemma

Idag är lillan på dagis. Jag ska jobba 11-23 idag och försöker bli pigg för att palla detta =)

Det är så svårt att klä henne nu. Dem är ju ute ganska mycket på dagis. Och det är typ 30 grader varmt. Allra helst skulle jag vilja ta på henne bara en klänning eller shorts & tisha, men de går inte. För dagiset är i skogskanten, och det är smockat med knott & andra bitande saker. Så jag tog på henne de svalaste täckande kläderna jag hittade. Leggings, en tunn tunika, strumpor och sandaler. Och solhatt. Och smörjde henne med myggmedel.

Så jag hoppas att hon inte blir för varm, och att hon inte kommer hem uppäten. Det vore ju hemskt tråkigt! Hur skulle ni ha klätt era barn i denna sitaution? För om hon bara har klänning eller shorts måste jag ju smörja mycket mera myggmedel, plus massa solskyddskräm.

Lilly i Juni två år sedan =) Kutar runt i gåstolen.

..........................................................




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0