En klagosång, men ändå inte

Idag blir det något av en klagosång. Jobbade till kl 00 inatt , somnade kl 1. Halv två vaknade Lilly. Just när jag hade somnat. Hon var kokhet. När hon somnat om och jag somnat om så vaknar hon igen. Efter bara en liten stund. Kl 2. Då var hon pigg som en lärka, vägrade lägga sig och skrek bara att hon ville se film. Jag vill ju absolut inte att hon ska se film på natten. Men hon ville inte ha välling på kvällen, men då ville hon ha.

Så hon fick komma upp, se film och äta välling spetsad med alvedon. Men hon var vaken till halv fyra. Var uppe & lekte och vägrade lägga sig. När hon sovit sen halv fyra vaknade hon halv sex. När Fredde for på jobbet, som igår.

Jag trodde att jag skulle dö. Är detta sant? Jag hade då sovit 2,5 timmar totalt. Var helt slut efter stressiga timmar på jobbet. Så denna morgon har varit allt annat än mysig.Jag kånkar runt med små kines ögon knappt orkar jag lyfta på mina onda fötter som värker ända upp till knäna från jobbet.

Men det är ju så underbart väder idag med. 29 grader varmt och blåsigt. Vi har varit ute på gården, gått en promenad och gått till kyrkan och gungat. Men på vissa ställen är det så mycket knott att de inte går att vara där.

Blabla va mycket tjafs de blev =) Hoppas att lillan sover nu på dagen för jag är typ godzilla död.


Lillan skulle gå in och hämta ett par "Holodasödon" och kom ut med dom här =)

Och sina varmfodrade stövlar =) Charmtroll.

................................................


Kommentarer
Postat av: Jessie

Hihi vilken liten sötiiis ;)

2011-06-08 @ 15:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0