Mest tråk =)

Igår hade jag en joooobbig dag. Jag var såå trött hela dagen, och fick mitt besvär med ryggen. Hankade mig fram med alvedon i kroppen i 12 timmar på jobbet. Idag hade jag ställt klockan på 7.30. Men lillan vaknar före Fredde. kl 5. Han startar en film åt henne och hon väcker mig kl 5.30. Tyypiskt.

Tänk, TÄNK om jag hade fått sova till 7.30. Vilken dröm. Så utvilad man skulle vara om man fick sova till halv åtta ibland. Och pigg!

Ihelgen är det jobb i Kaffestugan. Fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag.

Igår hade lillan också en tung dag. Första dagen på dagis efter sjukdom. Kl 9-17:15. Hon hade inte sovit nåt på dagis. Så tydligen somnade hon när hon satt på pottan igår kväll =) Lilla hjärtat så trött hon måste ha varit!

Grattis till Anna som går ut 9:an idag!! Och grattis till Jessica som också har examen! Tyvärr så missar jag båda
=(


                                                                          Trevlig helg!

                                                   .......................................................




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0