Nu kör vi!

Åååkay.

Har på senaste tiden inte alls vetat vad jag ska skriva här =) Visst har vi gjort roliga saker, och tråkiga. I lördags låg jag med migräno hela dagen och Fredde fick fara på hans firmafest utan mig. Nog hade han säkert kul endå men de var så typiskt =)

Annars så regnar det, konstant, och jag har jobbat. Är nu ledig i två dagar innan jag ska jobba midsommarhelgen. Kuuul..not!

Och sen detta med vårat lilla hallon. Jag mår väl inte så dära jätte bra. Jag har mått bättre, men jag har även mått sämre. Är trött heela tiden, illamående nästan hela tiden, humörsvängningar, magont och känner mig allmänt könstig.

Tack alla för era gratulationer! Själv är jag nog fortfarande i chocktillstånd. Men Lilly påminner mig flera gånger per dag, att det bor en liten liten bäbis i mammas mage =)


Vad hände med det underbara sommarvädret?

..............................................


Kommentarer
Postat av: Cicci

Tack för tipsen på barnkläder, fanns mycket fint! Blir nog en best. lite senare =) Jag var oxå sjuuuukt trött, hade aldrig upplevt sådan trötthet förr de första 11,12 veckorna och hade illamåendet, men nu har det gått över helt! Hoppas det vänder för dig oxå snart!

2011-06-21 @ 21:59:57
Postat av: Anna B

Men grattis Annelie! KUL!

2011-06-21 @ 22:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0