Vadå guld i mund?

Morgonstund.. Lilly vaknade kl 4 imorse. Tillslut somnade hon om men mina Restless Legs löpte amok och jag kunde inte somna om. Har sovit dåligt hela natten. Legat & snurrat, vaknat hela tiden & inte kunnat somna om. Tillslut lyckades jag somna om kl 6 tills Lilly väckte mig halv sju.. Suck =)


Så här vacker var morgonsolen imorse kl 4 när jag inte kunde sova...

Fint men tidigt.

Och Lova låg & snarkade i morgonsolen i fåtöljen, på Freddes jeans och på två kaffemått =) Tok!

Men idag har jag köpt en Kylande Gel som hjälper mot värk i leder och är muskel avslappnande. Ska smörja in mina ben med detta när det kryper, kliar & värmer som mest. Hoppas att det hjälper så att jag får sova!!

.................................................


Kommentarer
Postat av: Mamma Evelina

Jaha, jo nog smakade de bra :) Trevlig midsommar!

2011-06-24 @ 11:21:51
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0