Busunge hela dagen.

Igår jobbade jag till 01.30 på natten. Imorse när klockan ringde kl 7 önskade jag så innerligt att någon barnvakt kunde dyka upp från ingenstans och gå upp med Lilly å Jessica. Jag var såå trött. När Lilly nu är på dagis var jag tvungen att sova en stund. Är sjukt trött fortfarande och har en svidande huvudvärk. Sen har jag diskat, ätit frulle och ska hinna duscha innan jag ska hämta henne på dagis.

Sen idag ska jag å lillan på byn för att avklara diverse inköp. Sen blir det att laga middag samt baka en marängtårta och förbereda inför Freddes 25-års fika imorgon. Det lär bli fullt upp imorgon!

Igår när jag var på jobbet så hade Lilly gjort rackartyg med sin pappa. Medan han var på toa i 2 minuter så hade hon hunnit kleta in i princip hela sig själv med en tjock kladdig salva som heter Inotyol. Plus en dyna i soffan och hela divanen.. Jag som just tvättat överdragen och igår krängt på dem på dynorna IGEN.. Nu hänger dem på tork, IGEN och jag hoppas att det inte blir flera incidenter i soffan.

Hon är sååå jäkla olydig och hinner göra allt hon inte får på kort tid. Det är mycket att göra för mig kan man säga, hela tiden =)


Busungen fångad på bild. Här har hon just rivit ut en låda i hallbyrån och en garderob i hallen. Nu dansar hon värsta nöjd med spjuver smailet för att hon hittar en halskrage som jag hade när jag var liten =)

....................................................................


Kommentarer
Postat av: Anna Berglund

Läste att lilla damen blivit trotsig! Visst är det trevligt? Men vänta bara, när man tror att det inte kan bli värre, DÅ kommer fyra års trotsen och den är INGEN LEK! Fi fan säger jag bara... Undrar hur hemsk fem-års blir???

2011-03-18 @ 20:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0