Det stormar

åååh vilken hemsk natt.

Det blåser ju som bara den. Utanför vårat sovrum har vi en halft inglasad altan. Alla glasdörrar är stängda men när det stormar på detta viset får man ingen ro i sovrummet. Det låter som att någon hela tiden står och smäller i glasdörrarna, Booom låter det hela tiden. Det tog evigheter innan jag kunde somna igår och Lilly hann vakna flera gånger innan. Och Lova var uppe å gnällde flera gånger. När jag väl har somnat så skriker Lilly och gråter som en stucken gris. Jag får henne inte lugn tillslut somnar hon i argen i våran säng. Sen när jag burit över henne fick vi det lugnare, förutom vinden som slår i altanen.

Känner mig som en mördegs kaka idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0