En ny vecka

Igen, förra veckan gick såå fort att man blir chockad att det redan är måndag igen =)

Igår jobbade jag 7-12, sen for vi ut till älven där de andra var & grillade. Lilly åkte skoter, bob och spark och åt godis.


Lilla Hjärtat njuter ute

Mostrarna och Modesty

Moffa&Nena

Sen for jag, Tommy & Linn till Sunderbyn för att hälsa på mamma som ligger inne där.Idag har jag fixat med lite allt möjligt, lämnat Jessica & Lilly på dagis, hämtat Lova hos pappa, dammsugit, diskat, tvättat, vikt tre rena tvättar, kokat kaffe, betalat eftersläntrande räkningar, pratat med kommunen, städat.

Har nu besök av Tommy & Linn som ska låna Lova för att vänja katten med hundar. Ska snart hämta lillan på dagis, sen idag ska vi hälsa på Sarah&Vilja och deras nya lilla vovve. Har en bitande huvudvärk som inte vill ge sig idag, borde egentligen ha vilat nu när Lilly är borta så att jag orkar jobba ikväll. Man jag har inte ro i kroppen att göra det när det finns så mkt att göra hemma, pedantisk som man är =)


Våran knasiga Lovisa leker prinsessan på ärten just nu, dubbla sängar i form av fåtöljen och saccosäcken. Tok Lova som Lilly brukar säga =)

..................................................................................


Kommentarer
Postat av: cetty

Lova Livsnjutaren!

2011-03-07 @ 10:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0