Jag är en bok!

Jag älskar böcker!! Gamla, slitna med historia bakom sig, nyskrivna romaner och presentböcker, böcker av alla de slag helt enkelt. Varje år när det är dags för bokrean jublar jag högt och hoppar höga glädjeskutt. Förut när jag bodde i Pite gick jag upp kl 5 när det var dags för bokrean, då öppnade bokhandeln tidigt och bjöd på frukost. Jag kunde gå där i flera timmar och titta på omslag, känna på strukturen och hitta mina favorit böcker.

Detta år blev det två presentböcker, två romaner till mig "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann" och "Gud som haver". Hittade även en underbart fin bok som jag tänkte tipsa om, den heter Vintage, En stilguide till vintagemode.


En underbart vacker och inspirerande bok som innehåller fakta om de olika decenniernas stilar och modeikoner.

Fina bilder

Och intressant historia =)

Jag blir så lycklig av vackra böcker, synd att jag aldrig hinner läsa dem typ =) Köp en bok nu!

....................................................................................


Kommentarer
Postat av: cetty

Här kan du få böcker om du vill-jag har några stycken!

2011-03-08 @ 13:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0