Lilla hjärtat

Igår kväll fick jag äntligen jobba igen! Men jag var så trött, och mätt som fan blev man efter att jag fick äta en andra middag på jobbet som bestod av en förrätt med Rökt Renhjärta på västerbottensost muffin, och sen en måltid med Oxfile. Mums!

Nu ska vi åka iväg , Lilly på dagis, Lova till Cetty och jag på jobbet. Jobb till 16, ott. Sen ska vi premiär grilla till middag. He ska bli myche gotta!

Imorgon är det bröllopsfest för mig å Fredde å lillan ska sova hos morfar&helena. Söndag lär vi nog vara trötta, sen ska vi ta oss till Lule för att hämta ett nytt köksbord. Kändes dryyyygt. Aja!

Trevlig helg everyone!


Lillan när hon sminkat sig själv, mamma å pappa med läppstift =)

Vi blev såååå fina =) !!

...............................


Kommentarer
Postat av: cetty

Ha det så trevligt på bröllopet!

2011-03-25 @ 10:30:41
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee

Vad roligt :) De är alltid kul att träffas och låta barnen leka :)

2011-03-25 @ 11:08:23
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Helena

Ååå.. då kan ni ju komma och hälsa på oss i Luleå om ni har tid och ork! Skulle vara superkul! :)

2011-03-25 @ 11:55:25
URL: http://helliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0