Mer av detta tack!

Snacka om att man piggnar till när man går ut kl 6.40 på morgonen för att åka till jobbet, och det är sån härlig vårluft ute med 2 minus och solen glimtar fram! Man blir genast piggelino och redo för en ny dag.

Det blev så att Lillyt sov hos Hiika & Hegard (Erika&Vegard) igår kväll eftersom jag jobbade och Freddot ville spela bandy. Så hon har sovit borta, det känns så tomt när man inte hör hennes små snarkningar från rummet brevid.

Men det var bra för henne, hon har surrat om att sova där. Och då behövde hon inte gå upp kl 6 heller utan fick sova ut till kl 7 iaf tror jag, få en lugn och skön morgon med en sparktur till dagis =)

Jag fixade ledigt ikväll för att få en ledig afton, men mycket ledigt blev det inte eftersom hela familjen Ek kommer till oss på middag =) Det blir olika pajer som skall dukas fram! Jag ska göra en Ost&Skink paj, en mycket krämig och smakrig sådan =) (Hoppas jag).

hej hopp, he dej ut och njut av solen och andas den friska luften ihelgen! Kanske tillåmed grilla en korvsnärt? Med kaffe i kosa ute vid elden? Ja tack det vore mysigt!


..................................................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0