Solen

Idag for jag å Lilly ner till älven kring 11-tiden med matsäck. Det var så härligt ute, klarblå himmel, några plusgrader och vindstilla. Där nere var vi till 15 med Nicke,Jenny & Melvin, Pappa&Helena, Linn&Tommy, och elden.

Sen har vi pysslat på med lite av varje. Är så trött idag, ska denna förkylning aldrig gå över? Lillys ögon är iallafall bättre så det blir några timmars dagis för henne imorgon. Kanske jag hinner vila lite för det har varit en tung vecka. Hon är verkligen jobbig nu, heeela tiiiiiden och jag blir galen. Olydig är hon.

Nu, ska jag nog leta upp min sällsynta vän soffan för min huvudvärk håller på att spränga skallen av mig snart.

Imorgon, en ny vecka!


En bild från förra fredagen då Familjen Ek var på besök.

...........................................................................


Kommentarer
Postat av: cetty

Wow! Går det så hett till att hjälmar behövs?

2011-03-14 @ 08:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0