Välkommen våren

Vilket vackert vårväder idag! Klarblå himmel, 2 plusgrader, vindstilla. Suuuck att vi inte kan gå ut, det blir lätt dagens stora minus. Lilly är fortfarande dålig i ögonen, och jag får knarka febernedsättande och smärtstillande för att orka vara uppe då&då när lillan gjort rackartyg.


Ögoninflammation men glad endå =)


Iförr går när jag skulle slänga ihop middag, Tagliatelle med Skinksås så var Lilly så ärvensam när jag skulle laga mat. Plötsligt ville hon baka Pepparkakor. Oookej tänkte jag, hon fick välja ingredienserna själv och höll sig sysselsatt när jag stod vid spisen.


Hon tog inte bara några russin som jag sagt till om, hela burken tömdes. Istället för pepparkakor blev det Kanel Marinerade Russin Toppade Med Oregano... Det ser riktigt mumisgt ut va =)

Just nu skjutsar hon runt sin Woody i vagnen och söver honom med skönsång från barnamun i form av Bäbä vita lamm =)

...................................................................................


Kommentarer
Postat av: Jessica

hhihi det ser gott ut =)

2011-03-10 @ 18:55:20
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/
Postat av: Jessica

DEt sr gott ut =)

2011-03-10 @ 19:01:39
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0