En spännandes dag

För Lillan. Efter 2,5 timmar på dagis och 2 timmars  jobb för mig bar det av till frisören. Lillys första besök, och det måste ju naturligtvis dokumenteras =)


Se så långt hår hon hade =) Men de behövdes toppas & formas till lite.

Hon såg mest förskräckt och livrädd ut hela tiden.

Men jag tror att hon tyckte de var lite kul iaf! Men hårfönen blev hon rädd för.

Färdigklippt!

Och med lite glitter och rosa färg i håret blev hon genast gladare!


Sen for vi till Erika & vegge på hotellet för att visa hennes nya frisyr. Sen fick hon lite lunch där & en glass. Nu har hon slocknat i soffan. Och jag ska ta mig en kaffeköpp & två choklad karameller =) trevlig helg!

...............................................................


Kommentarer
Postat av: Cetty

Va snygg hon blev!

2011-05-28 @ 11:02:44
URL: http://monkeymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0