Fredag fantasier

Hej.

Igår jobbade jag till 23.30, lilan hade vaknat kvart i sex igår morse och inte sovit under dagen. Så nu är jag gode trött, hon vaknade kvart över sex idag, då jag helst ville sova till ikväll, eller nå =)

Igår när hon inte sovit under dagen så blev hela eftermiddagen ett slagfält. Hon skrek, grät, surade, var arg, skulle bara vara i min famn, men de är svårt när man ska laga mat, göra sig klar för jobb & äta. Så jag var sliten redan när jag kom till jobbet.

Igår var vi upp till Filip&Hugos nya hus, de flyttade förra helgen. Eftersom jag växt upp i det huset så kändes det lite konstigt =) Men det är ju så mkt som är omgjort, även på gården. Och mkt av skogen som var brevid huset är skövlat. Så det är ju samma, men ändå inte.

Idag ska jag upp med Vegge till Kaffestugan. Jag ska jobba där i sommar och vi måste dit & reka utrustning och sånt sisådär.

Annars ska Lilly för första gången sova hos farbror Honny & Manda imorgon. Men de går nog bra. Vad jag & Freddy ska hitta på då vet jag inte riktigt.

Imorgon på dagen ska jag skjutsa Jessica & hennes kompisar till Pite, dom ska ha en dag på stan.

Nuu ska jag nog försöka sova en stund medan lillan är på dagis.

Snacka om tråkigt inlägg, sorry =) Trevlig helg!!


Tituuut!

.......................................................................


Kommentarer
Postat av: erica

Hejsan på dejsan! hoppas du får en riktigt trevlig lördag! KRAM

2011-05-14 @ 00:24:31
URL: http://eminaerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0