Projekt : Eliminera ful-furu!

Yes, källarhallen har varit färdig målad ett tag nu, men idag åkte den sista pinalen upp på väggen..


FÖRE: Väggen till vänster hade jag redan börjat grundmåla, men riktigt allt var i ful furu som väggen bakom frysen. Vi hade massa grejer där i hörnet och dörrarna var bruna & fula!

Före eller delvis påbörjat =)

EFTER: Tadaaa! Viilken skillnad, nu känns de bra när man går ner i källaren för att de är så ljust, fräscht & fint.

Jag älskar detta kända ordspråk som Cajsa Warg uttalade. Det passar ju perfekt på frysen =)

Väggen bakom frysen. Jag gillar vasen, tre små vaser som sitter ihop.

Fina ljuslyktor med färgglada blockljus, Behövde lite starka färger som bryter av allt det vita.

Nu är de fula bruna dörrarna vita. Så småningom ska vi hitta en slags mönstrad svart/mörk tapet att sätta i rutorna på dörrarna.

Denna skylt är rolig. Jag var förut så rädd att gå ner i källaren för jag är så mörkrädd. Men nu blir jag påmind om att det faktiskt inte finns några monster =)

Dörren till skrymslet under trappan, Lova kolla in det nya fräscha rummet =)

............................................................


Kommentarer
Postat av: Anette

Vilka fina lyktor, var har du hittat dom?

Allt annat va ju så klart snyggt de me :)

2011-05-09 @ 20:41:01
URL: http://monkeymama.blogg.se/
Postat av: Sarah

MEN HALLÅ!! GUD SÅ SNYGGT DE BLEV ! :D Jag måste capsa för de blev ju suveränt fint! Bra jobbat! :) Nu finns det helt klart inga furu-monster kvar där! härligt! kram

2011-05-09 @ 21:24:23
Postat av: morsan

ÅJ så fint de blev så duktiga ni är sånt där ids jag inte hålla på med, lat som jag är.....

2011-05-09 @ 22:44:05
Postat av: Jessica

Tack ! Du är bäst !;)

2011-05-10 @ 19:47:25
URL: http://jessicagalaen.blogg.se/
Postat av: Cetty

Är det samma rum???

2011-05-11 @ 14:00:53
URL: http://monkeymama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0