Vårhelg

Ihelgen har jag jobbat. Mellan mina skift igår var vi i Brännträsk, blev bjudna på grillad lunch och kände lugnet. Idag var det också jobb , mellan 7-12. Vi hade 192 st frukostgäster idag, jag & Frida sprang som stressade hönor och diskade i flera timmar efteråt. Sen, hem å duscha och sitta i solen en halvtimme innan det var dags att åka på jobbet igen.

Då var det dags för sommarplanering, whiskeyprovning, öl provning, vin provning, information, drinkskola, middag, schema planering. Kom nyss hem, det har varit en rolig & lärorik dag med mina galna kollegor =)


Torsdag kväll, underbart vädert med utelek.




Lill hjärtat.

Idag, min lediga halvtimme i solen. Mina ben ser ut att vara 1 km långa =)

............................................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0