Bara för att..

Tänkte att jag för en gångs skulle bara skulle skriva lite. Imorse vaknade man av att det spöregnade. Plus att Lilly skrek från soffan: MAAAAMAAAAA! Jag vill se barnpogam! Mysigt med regn, men nog har vi en riktigt trött dag.
 
Efter lunch for vi till Vuxen barn på kyrkan, efter det släppte jag av Lilly hos mojmoj. Nu sover Ville, kanske man själv skulle vila lite.
 
I veckan har vi inga speciella planer, bara dagis tis, ons,torsdag som står på schemat. Skönt! De seanaste dagarna har jag bakat Cookies to die for och kokat Blåbärssaft. Och idag ska jag prova göra Kastrull Pasta med salami & Keso. Ska lägga upp recept på allt detta vid ett senare tillfälle =) So long!
 
................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0