Dax att äta

Nu har jag inhandlat lämplig nybörjar mat åt lilleman. Åt Lilly gjorde jag all mat själv, men nu iiides jag inte! Har inte så gott om tid heller. Tills nu har han ätit välling till lunch, gröt till kvällsmat & resten ammar jag honom. Men tänkte han skulle börja äta barnmat till lunch och vällingen till middag.
Inte var det så populärt! Han fick smaka kyckling med grönsaker, men fick både hurvens & kväljningar. Lilly satt å tittade på & fick också kväljningar för hon tyckte att maten såg ut som bajs. haha. Men efterrätten gillade han, aprikos mos!
 
..............................................................
 

Kommentarer
Postat av: Cetty

Fy fasiken så dåligt det där såg ut! Man kan få garva när man börjar med ny och annorlunda mat åt barnen.

2012-08-13 @ 22:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0