Bara blaha

 
Japp. Efter många om & men fick jag Lilly till dagis idag. Hon vaknade halv fem imorse.. Vilgot vaknade halv sex.. Lyckades söva om han kl halv sju.. Och Lilly låg vaken och såg en film till halv sju.. Sen kom hon till min säng och somnade om. Därför kändes de så grymt dumt att väcka barnen kl 7 när väckaren ringde.. Snoooozade till halv åtta. Tänkte..måste jag verkligen väcka barna, när de äntligen sover så gott?
 
Men, om de sover längre så är de uppe för länge ikväll, oh är trötta imorgon också. Och Lilly kommer inte att vilja fara på dagis när jag väcker henne, men efter nån timme hemma är hon rastlös och vill fara dit. Men då är det försent.
 
Såå..bara väcka ungarna.. Seeg morgon, fick bråka lite med Lilly, hon ville ju inte kliva upp, inte gå & pinka, inte klä på sig.. Men tillslut så.. Så ser en vanlig morgon ut i detta hus =)
 
Och nu när Vilgot tar sin fm tuppis, så BORDE jag vika tvätt, rengöra kylen, rengöra under badkaret. Meeen, de är ju så förbannat kallt, så jag krypte ihop under filten i soffan istället. Men nu måste jag väl göra nå nytta!
 
En gammal, knasig men härlig sommarbild. Vintern har bara börjat.. vill ha sommar!
 
...............
 
 

Kommentarer
Postat av: Cetty

Klokt av dig att inte göra nåt nyttigt och i stället må gott en stund! Det gör gott i längden!

2012-12-04 @ 13:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0