Dvala

Denna vecka har minst sagt vart konstig, eftersom Fredde fick vinterkräksjukan i lördags..

Jag å Lilly var dåliga i fredags endast så vi har gjort bort det. Men stackars sambon är sjuk än, femte dagen idag!!

Så jag har fått ta hand om kidzen själv, och om Fredde, samt skottat å ikväll måste jag skotta gården igen, de snöar som en idiot!!

Nog har de gått bra, men allt blir så konstigt. Är glad att vi inte är sjuka allihopa!

Idag när Lilly är på dagis å pojkarna sover så har jag slagit in julklapps i två timmar! Sen idag ska jag även koka köttsoppa.. Jag blev så sugen igår och jag hoppas att det är nåt som Fredde får i sig också.

Fullt upp med andra ord! Men jag trivs :)


Kommentarer
Postat av: Cetty

Ja det blir aldrig långtråkigt när man har familj och tack och lov för det!

2012-12-13 @ 16:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0